BúsEdina_Barcelona_2015 SEAT Leon

Hétvégén az év utolsó futamára, Barcelonába érkezett a SEAT Leon Eurocup mezőnye. Természetesen a B3 Racing és pilótáink Bús Edina valamint Tassi Attila is bizakodóan, egy utolsó nagy dobás reményében vágtak neki a hétvégének.

A versenyen 33 pilóta indult, így az amúgy sem szűkös Eurocup mezőny jó pár régi és új pilótát vonultatott fel, akik közül többen más sorozatokban bajnokságokat is nyertek.

Barcelona alapvetően nem egy egyszerű pálya, gyors kanyarjaival és a nagy féktávjaival nem csak a versenyzőknek megterhelő, de a gumikat is meglehetősen igénybe veszi.

TassiAttila_Barcelona_2015A mezőny legifjabb pilótája Tassi Attila ugyan az időmérőn nem tudta kihozni magából a maximumot, tempóját elnézve azonban ígéretes versenyhétvége elé nézett. Az első versenyen ugyan sajnos áthajtásos büntetés vetette vissza újoncunkat, okos, gumispórolós versenyzéssel még így is a 12. helyre tudta felautózni magát. A második versenyen remek rajtot követően a 7. pozícióban is járt már, amikor egy pályát elhagyó autó szabálytalan visszatérésével kitorpedózta Attilát, aki kiállni kényszerült a versenyből.

Edina hétvégéje sajnos nehezen indult, mintegy folytatva a balszerencsés sorozatát. Az időmérő után az első verseny előtt alig másfél órával motort kellett cserélni a Cup Racer-ében. A hosszadalmasnak ígérkező szervizzel az első futamon történő indulás is veszélybe került.

A csapat azonban nem hazudtolta meg önmagát, emberfeletti teljesítménnyel, közösen egymásba kapaszkodva és tudásuk legjavát nyújtva végül összerakták az autót. Edina így el tudott indulni a futamon. Az örömök sajnos már a rajtot követően szertefoszlottak, ugyanis hátulról olyan lökést mértek az autóra, ami miatt Edina kiállni kényszerült.SEAT Leon Eurocup_Barcelona_2015

A második versenyen végre a versenyzésé volt a főszerep, Edinánknak sikerült a 14. helyig feltornáznia magát. A balszerencse azonban nem hagyta el pilótánkat, az utolsó körben a bal első gumija megadta magát, így Edina már nem láthatta meg a kockás zászlót.


Eddig ennyien látták a cikket: 301


comments powered by Disqus

Kapcsolódó cikkek